W związku ze rearanżacją powierzchni biura, firma Amgen zaprasza organizacje pacjentów i inne organizacje non-profit działające w obszarze ochrony zdrowia do przesłania informacji czy są zainteresowane bezpłatnym otrzymaniem elementów wyposażenia biura, których listę stanowi załącznik excel oraz dołączone zdjęcia.
Informacje należy przesyłać mejlem do dnia 15 grudnia br. do godziny 12.00 na adres mailowy: sjaczyns@amgen.com Wniosek musi być wysłany przez osobę uwzględnioną w KRS organizacji.
Amgen informuje, że prośby będą rozpatrywane w kolejności zgłoszeń a realizacja darowizny wymagać będzie podpisania odpowiedniej umowy. Zastrzegamy sobie prawo rozdysponowania wyposażenia proporcjonalnie pomiędzy podmioty zgłaszające zapotrzebowanie.
Wyposażenie biura będzie możliwe do wymontowania i odebrania własnymi siłami w dniach 8-12 stycznia 2024r. z siedziby firmy, przy ulicy Puławskiej 145 w Warszawie.